להזמנת משלוח

משלוח מטלי ודוכן גן שמואל – זוגיות מופלאה

כללי:

מה זה משלוח מטלי?

משלוח מטלי הוא עסק שהוקם בבנימינה ומבצע משלוחים באזור כבר למעלה מ 6 שנים. אנחנו מתמחים בליקוט ובחירה של מוצרים באיכות והטריות הגבוהים ביותר, אריזה וחלוקה לבתים. יש לנו צוות אורזות ושליחים קבוע ונאמן שעושה את עבודתו באהבה. אנחנו תמיד זמינים וקשובים ללקוחות, לוקחים אחריות על כל מוצר שמגיע במשלוח (גם ברמת מלפפון אחד), פורקים את המשלוח בבית הלקוח ומקשיבים לכם לפני, אחרי ותוך כדי.

למה חברתם לגן שמואל?

בעיקר בגלל המחירים שלנו שהיו מאוד גבוהים ובגלל המגוון שלנו שהיה יחסית מצומצם. החיבור עם הדוכן מאפשר לנו להציע ללקוחות מגוון מוצרים גדול ועשיר, מחירים מעולים וסופר תחרותיים ולשלב בו את השירות המעולה שלנו, מבלי להתפשר על איכות בשום תחום של מוצרים טריים בהם התמחינו בעבר.

אז למה דווקא גן שמואל? מה כל כך מיוחד בדוכן?

דוכן גן שמואל הוא סופר מקומי וותיק. יש בו אנשים מקסימים ויחס אישי ללקוחות ממש כמו שאנחנו נותנים ללקוחות שלנו. מעבר לעובדה שיש בו כל מה שיש בכל סופר אחר באזור, יש בו דגש על איכות וטריות הבאות לידי ביטוי במחלקות ירקות/פירות, קצביה, מעדנייה ודוכן דגים מעולים. יש בו המון מעבר למה שיש בסופר רגיל כמו מחלקת בריאות מפותחת, מחלקה ללא גלוטן מהגדולות בארץ, מחלקה של ירקות ופירות אורגניים ועוד.

אנחנו חברית מועדון דג"ש נקבל את כל ההטבות?

כן!
ברישום לאתר שלנו ציינו את מספר חבר המועדון שלכם ומפה זה כבר עלינו. בעת ביצוע ההזמנה אנו נוודא שהקנייה נרשמת על שמכם וכך יצברו לכם הקניות להחזר הרבעוני. בימי שמחה וחג בהם מחולקים השי לחברי המועדון וההחזרים, אנו אוספים אותם עבורכם ומוודאים שיגיעו במשלוח ודואגים לשלם בעזרת ההחזר את התשלום על המשלוח.

נשמע שווה המועדון הזה! איך מצטרפים?

אפשר דרך האתר של גן שמואל כאן - קישור לעמוד ואפשר לעשות קיצור דרך ולהגיד לנו שאתם רוצים להצטרף ואנחנו כבר נעשה זאת עבורכם.

המחירים באתר הם כמו המכירים בדוכן?

כן! וזה כולל גם מחירי מבצע.

למי משלמים ואיך?

כדי לבצע הזמנה באתר יש צורך להזין את פרטי האשראי. כשאתם מזינים את פרטי האשראי באתר אתם לא משלמים, אתם רק יוצרים התחייבות לתשלום (תפיסת מסגרת).

בתום ביצוע ההזמנה, האתר יציג סכום מוערך לתשלום. החיוב בפועל יבוצע כשנסיים ללקט את ההזמנה ונשדר אותה לקופת הדוכן ושם יבוצע התשלום.

בפירוט החיוב של חברת האשראי תראו תשלום עבור דוכן גן שמואל.

וזה יהיה אותו סכום?

לא בהכרח. אנו מאפשרים, כדי ליצור חווית קנייה אופטימלית, להזמין מוצרים שקילים ביחידות ולכן מעריכים את הסכום לתשלום. בפועל, כשהמוצרים נשקלים יכולה להיות סטייה. כמו כן לעיתים יש חוסרים או שהמלקטת תציע תחליף ולכן הסכום שיחויב בפועל, עשוי להיות שונה מהסכום שראיתם בעת שליחת ההזמנה.

וזה בטוח?

ברור.
האתר שלנו מאובטח וגם חלונית פרטי האשראי של חברת פלאקרט. עדיין לא מרגישים בטוחים? תמיד מומלץ להיכנס לאתר דרך הקישור המאובטח הזה: חנות

אז מה הקטע? אספתי מוצרים כדי להגיע לסכום הפטור מדמי המשלוח ואז יהיה חסר משהו וכן תחייבו אותי על דמי משלוח? זו בעיה שלי?

זו בהחלט לא בעיה שלך! אנחנו עם האצבע על הדופק על כל הזמנה והמלקטת מוודאת שאין חיוב שגוי.

אם קניתם בסכום הפוטר מדמי משלוח ומסיבה כלשהי זה יצא קצת פחות, נדאג לכך שלא תחויבו בדמי משלוח.

אם פספסנו, כי אנחנו בניאדם וזה יכול לקרות, צריך רק להגיד לנו כדי שנבדוק ונטפל.

ואם קיבלתי משהו לא טוב או שלא הזמנתי?

אנחנו תמיד כאן ונשמח לשמוע על כל תקלה או בעיה במשלוח. מניסיוננו הרב – הכל פתיר!

ואם אני רוצה משהו שאין באתר או שיש לי משהו שחשוב שתדעו?

אפילו אם חשוב לכם שהאבטיח יהיה מתוק, אנחנו כבר נדאג שתהיו מרוצים ותקבלו את מה שהזמנתם בדיוק כמו שביקשתם. כמו כן, בסיום ההזמנה, יש מקום לכל הערה שתרצו להוסיף למשל איפה כדאי להשאיר את המשלוח אם אתם לא בבית או אם תרצו שנארוז בלי שקיות למשל.

אנחנו עובדים באזור ומעדיפים לאסוף את המשלוח ולא לקבל/לשלם משלוח. אפשרי

בוודאי. בעת ביצוע ההזמנה ישנה אופציה לסמן איסוף עצמי. סימון זה יפטור אתכם מתשלום דמי המשלוח. אתם מוזמנים להגיע לדוכן לאסוף את המשלוח או ליצור עימנו קשר טלפוני כשאתם פה בחוץ ונשמח להביא לכם את המשלוח לרכב.

המחשב שלי מקולקל, הכלב אכל לי את הנייד ואני והאינטרנט לא חברים. יש עוד דרך להזמין?

בימים שני ושלישי ניתן לבצע הזמנה טלפונית. נציגה שלנו תשמח לקחת מכם הזמנה ולהזינה עבורכם במערכת.

אנחנו חייבים שהמשלוח יגיע עד 18:00 אוקיי?

אנחנו יכולים להוסיף הערה לשליח אבל לצערנו לא יכולים להתחייב שהמשלוח יגיע בדיוק בשעה המתאימה לכם.

אנחנו כן עושים את המקסימום להגיע לכולם הכי מוקדם שאפשר ומבטיחים להשתדל.

ואם אני לא בבית? איך בדיוק משאירים לי את המשלוח?

היות ואנחנו לא משאירים את הארגזים ולא את הצידניות, חשוב מאוד שמישהו יהיה בבית לקבל את המשלוח או להיות זמינים לטלפון של השליח.

אם לא תהיו בבית וגם לא תענו, נשאיר את המשלוח ליד הדלת בשקיות ונשלח הודעה.