להזמנת משלוח

משלוח מטלי ודוכן גן שמואל – החתונה

כללי:

שירות המשלוחים פועל בימים שני עד שישי

הזמנות מתקבלות 24 שעות ביממה. בימים ראשון עד חמישי, הזמנות לאותו יום נסגרות בשעה 13:00. הזמנות לימי שישי נסגרות ביום חמישי בשעה 20:00

ניתן לבצע הזמנה כל יום לאותו יום או ליום המחרת.

אין מינימום הזמנה

עלות משלוח – 25 שקלים

בקנייה מעל 750 שקלים המשלוח חינם

אזורי החלוקה: יישובי חוף כרמל, זכרון יעקב, אור עקיבא, קיסריה, בנימינה גבעת עדה, יישובי אלונה, פרדס חנה כרכור, יישובי מנשה, חדרה, קציר, חריש, שקד, ריחן.

שעות החלוקה:
ימים א-ד- החל מ 16 ועד השעה 20:30
יום ה – החל מ 16 ועד 21:30
יום ו' – בשעות הצהריים ועד 16:30



מה זה משלוח מטלי?

משלוח מטלי הוא עסק שהוקם בבנימינה ומבצע משלוחים באזור כבר למעלה מ 4 שנים. אנחנו מתמחים בליקוט ובחירה של מוצרים באיכות והטריות הגבוהים ביותר, אריזה וחלוקה לבתים. יש לנו צוות אורזות ושליחים קבוע ונאמן שעושה את עבודתו באהבה. אנחנו תמיד זמינים וקשובים ללקוחות, לוקחים אחריות על כל מוצר שמגיע במשלוח (גם ברמת מלפפון אחד), פורקים את המשלוח בבית הלקוח, לא לוקחים טיפים וממחזרים את הארגזים. אין עלינו.



למה חברתם לגן שמואל?

בעיקר בתחום המחירים שלנו שהיו מאוד גבוהים ובתחום המגוון שלנו שהיה יחסית מצוצמם. החיבור עם הדוכן מאפשר לנו להציע ללקוחות מגוון מוצרים גדול ועשיר, מחירים מעולים וסופר תחרותיים ולשלב בו את השירות המעולה שלנו, מבלי להתפשר על איכות בשום תחום של מוצרים טריים בהם התמחינו עד עתה.



אז למה דווקא גן שמואל? מה כל כך מיוחד בדוכן?

דוכן גן שמואל הוא סופר מקומי וותיק. יש בו אנשים מקסימים ויחס אישי ללקוחות ממש כמו שאנחנו נותנים ללקוחות שלנו. מעבר לעובדה שיש בו כל מה שיש בכל סופר אחר באזור, יש בו דגש על איכות וטריות הבאות לידי ביטוי במחלקות ירקות/פירות, קצביה, מעדנייה ודוכן דגים מעולים. יש בו המון מעבר למה שיש בסופר רגיל כמו מחלקת בריאות מפותחת, מחלקה ללא גלוטן מהגדולות בארץ (דג"ש הוא גם יצרן ידוע וגדול של מוצרים ללא גלוטן), מחלקה של ירקות ופירות אורגניים ועוד.



ומה עם כל מה שהבאתם מהחקלאים המקומיים

לדוכן תוצרת חקלאית טרייה, מהממת ומגוונת מאוד. גם הדוכן עובד עם חקלאים מקומיים, חלקם גם כאלה שאנחנו עבדנו איתם. בהמשך טלי תעדכן במיילים מה מתוצרת מקומית.



אבל עד עכשיו לא היו לכם דמי משלוח, מה הקטע?

נכון וגם המחירים שלנו היו גבוהים וחילקנו באזור גאוגרפי מצומצם וגם, היה לנו מאוד קשה... עכשיו תגלו, כי הורדנו את דמי האקספרס והורדנו משמעותית את המחירים! אם תקנו כל מה שאתם צריכים איתנו, ואין סיבה שלא, תגיעו בקלות לסכום הפוטר אתכם מתשלום דמי המשלוח!



אני חברת מועדון דג"ש אני מקבלת את כל ההטבות?

נכון להיום לא. רק יצאנו לדרך ואנחנו בתקופת הרצה של השירות וכרגע אין באפשרותנו לתת את הטבות המועדון ללקוחות המשלוחים. תנו לנו זמן. נלמד את העבודה והקהל, נשפר את האתר ותהליכי העבודה ונבדוק שוב את הנושא.



המחירים באתר הם כמו המכירים בדוכן?

כן! וזה כולל גם מחירי מבצע.



למי משלמים ואיך?

כדי לבצע הזמנה באתר יש צורך להזין את פרטי האשראי. בתום ביצוע ההזמנה האתר יציג סכום מוערך לתשלום. החיוב בפועל יבוצע כשהמשלוח יעבור פיזית בקופת הדוכן ודרך קופות הדוכן יבוצע התשלום. בפירוט החיוב של חברת הארשראי תראו תשלום עבור דוכן גן שמואל.



וזה יהיה אותו סכום?

לא בהכרח. אנו מאפשרים, כדי ליצור חווית קנייה אופטימלית, להזמין מוצרים שקילים ביחידות ולכן מעריכים את הסכום לתשלום. בפועל, כשהמוצרים נשקלים יכולה להיות סטייה. כמו כן לעיתים יש חוסרים או שהמלקטת תציע תחליף ולכן הסכום שיחוייב בפועל עשוי להיות שונה מהסכום שראיתם בעת שליחת ההזמנה.



אז מה הקטע? אספתי מוצרים כדי להגיע לסכום הפטור מדמי המשלוח ואז יהיה חסר משהו וכן תחייבו אותי על דמי משלוח? למה זה בעיה שלי?

זו בהחלט לא בעיה שלך! אנחנו עם האצבע על הדופק על כל הזמנה ונציגה שלנו בודקת את המשלוח כשהוא עובר בקופה. אם קנית בסכום הפוטר מדמי משלוח ומסיבה כלשהי זה יצא קצת פחות נדאג לכך שלא תחויב בדמי משלוח. ואם פספסנו, כי אנחנו בניאדם וזה יכול לקרות, צריך רק להגיד לנו כדי שנבדוק ונטפל.​



ואם קיבלתי משהו לא טוב או שלא הזמנתי?

אנחנו תמיד כאן ונשמח לשמוע על כל תקלה או בעיה במשלוח. מניסיוננו הרב – הכל פתיר!



כמה טיפ נהוג לתת לשליח?

השליחים שלנו לא מקבלים טיפים



ואם אני רוצה משהו שאין באתר או שיש לי משהו שחשוב שתדעו?

אפילו אם חשוב לכם שהאבטיח יהיה מתוק, אנחנו כבר נדאג שתהיו מרוצים ותקבלו את מה שהזמנתם בדיוק כמו שביקשתם. כמו כן, בסיום ההזמנה, יש מקום לכל הערה שתרצו להוסיף למשל איפה כדאי להשאיר את המשלוח אם אתם לא בבית או אם תרצו שנארוז בלי שקיות למשל.



אני לא נוהג למסור פרטי אשראי באינטרנט. אפשר לשלם במזומן?

ניתן לשלם באשראי בלבד. חשוב שתדעו כי מערכת התשלום באשראי בדוכן עומדת בדרישות התקן הישראלי ופרטי כרטיס השאראי לא נשמרים באתר או במחשב לאחר ביצוע התשלום בפועל ולכן תדרשו להזינם מחדש בכל הזמנה שתבצעו.

אם אינכם מעוניינים למסור את פרטי האשראי באתר יש לכם אפשרות לסמן בהזמנה שאתם מעדיפים תשלום טלפוני. אם תסמנו כך, ניצור עמכם קשר טלפוני, לפני ביצוע הליקוט ונציגה שלנו תיקח מכם את פרטי האשראי.



אני עובד באזור ומעדיף לאסוף את המשלוח ולא לקבל/לשלם משלוח. אפשרי?

בוודאי. בעת ביצוע ההזמנה ישנה אופציה לסמן איסוף עצמי. סימון זה יפטור אתכם מתשלום דמי המשלוח. אתם מוזמנים להגיע לדוכן לאסוף את המשלוח או ליצור עימנו קשר טלפוני כשאתם פה בחוץ ונשמח להביא לכם את המשלוח לרכב.



יש מלא בעיות עם האתר וממש קשה להזמין!

מאוד אם תוכלו לשתף אותנו בבעיות בהן נתקלתם על מנת שנוכל לתקן ולשפר. בתחתית הדף באתר יש כפתור "ספר/י לנו על החוויה שלך" תוכלו בבקשה למלא אותו כדי שיגיע למתכנתת בהקדם?



אני לא אוהבת אינטרנט אבל מאוד רוצה משלוח! יש עוד דרך להזמין?

הנציגות שלנו, ניתן לשלוח לנו הודעה לווטס אפ, לשלוח פקס ואפילו לשלוח יונת דואר!



אני חייבת שהמשלוח יגיע עד 18:00 אוקיי?

אני יכולה להוסיף הערה לשליח אבל לצערי לא יכולה להתחייב שהמשלוח יגיע בדיוק בשעה המתאימה לך. ואנו עושים את המקסימום להגיע לכולם הכי מוקדם שאפשר. יכולים להבטיח רק להשתדל.